Een paar dagen geleden schreef ik dat ik een abonnement voor mijn mobiel wilde afsluiten, vandaag is die dag.
Als het tenminste ooit nog gaat lukken want door een fout in de inloggegevens van het telefoonbedrijf Teletools lukt het ze niet in te loggen bij Telfort/KPN, dus sta ik hier al drie uur lang. Ik ben blij dat ik een boek in mijn tas had zitten anders was ik denk ik gek geworden van verveling. Net zoals Dimitri, de werknemer die het abonnement zou afsluiten, gek wordt van het systeem van Telfort, dat hij met woorden beschrijft die ik maar verstandig van mijn blog zal houden. Straks krijg ik nog de bond tegen vloeken achter me aan…
Na drie en een half uur is het ze dan eindelijk gelukt het abonnement af te sluiten en een regeling te treffen zodat ik mijn oude nummer mee kan nemen. Vanaf drie september heb ik overal internet en hoef ik niet meer op te letten of ik nog wel beltegoed heb. Nu nog een nieuwe telefoon…
Hoi Linda, ik vind het maar knap dat je weet hoe een abonnement op je mobiel moet worden afgesloten. Ik kan nog niet eens uit de voeten met de simpelste mobiel om te bellen. Ik bewonder je. En vloeken mag best van OLH, als je het maar niet te luid doet. Kus, opa.
BeantwoordenVerwijderen